pátek 29. srpna 2014

Pár slov na úvod

Jmenuji se Lenka Pileková a nepatřím mezi klasické bloggery, ani nemám příliš velkou touhu všem vykládát, co jsem, kde zažila....a ke své práci mám blog na svých webovkách, který jsem pekelně dlouho neaktualizovala...

...ale přesto mě to dostihlo a založila jsem si blog. A teď k té otázce, která Vás napadá.... Proč?

Je to jednoduché, vyrábím docela dost přání, bloků, záložek a visaček z papíru. A ráda bych touhle cestou podpořila jejich prodej. Přeci jen, čím víc se o nich někdo dozví, tím větší je šance...

A pak je tu druhý důvod, pro mě v tuto chvíli klíčový. Jsem soutěživý typ, ne moc,lae ne zas tak málo :D A různé blogy uspořádávají různá challenge (soutěže)...a těch se chci zůčastnit... no a připojte se k když nemáte blog a jedinou galerií je pinterest, a tam to ho mám po čertech málo, protože jsem líná, každou věc, kterou prodávám vkládat zvlášť :) - vkládání z počítač mi přijde dost neefektivní vhledem k možnostem pinterestu....

A takhle to začíná...:) držte mi palce ať mi elán vydrží a vy se můžete aspoň kochat mými výtvory :)

S pozdravem
Alsine